Професійно-технічне училище №27 м.Берестечко

Правила прийому

 
 
 
   

„ЗАТВЕРДЖУЮ”

Директор ПТУ № 27м.Берестечко

_________________ О.В. Лейбик

2011р.

ПРАВИЛА ПРИЙОМУ

до ПТУ № 27 м. Берестечко

на 2011-2012 навчальний рік

1. ЗАГАЛЬНА ЧАСТИНА

1.1. Правила прийому до ПТУ 27 м. Берестечко

є обов’язковими для дотримання і виконання усіма посадовими особами училища та вступниками.

1.2. До ПТУ 27 м. Берестечко приймаються громадяни України.

1.3. Громадяни України мають рівні права не здобуття професійно-технічної освіти відповідно до своїх здібностей і нахилів незалежно від національності, раси, статі, соціального і майнового стану, світоглядних і політичних переконань, релігії, віросповідання, стану здоров’я, місця проживання та інших обставин.

Іноземці та особи без громадянства, що перебувають в Україні на законних підставах, користуються правом на здобуття професійно-технічної освіти на рівні з громадянами України.

1.4. Прийом до ПТУ 27 м. Берестечко здійснюється за освітньо-кваліфікаційним рівнем „кваліфікаційний робітник”.

1.5. Об’єм прийому учнів в ПТУ 27 м. Берестечко на навчання за державним замовленням з таких професій:

на базі базової загальної середньої освіти, строк навчання – 3 роки:

- тракторист-машиніст сільськогосподарського виробництва категорії А, В, С, слюсар з ремонту сільськогосподарської техніки та устаткування, водій автотранспортних засобів категорії В, С (30 чол.);

- кравець (25 чол.);

- кухар, кондитер (30 чол.);

- муляр, штукатур (30 чол.).

на базі повної загальної середньої освіти строк навчання – 1рік:

- тракторист-машиніст сільськогосподарського виробництва, водій автотранспортних засобів категорії В, С (25 чол.).

1.6. Час навчання в училищі зараховується в загальний трудовий стаж.

1.7. По закінченню училища випускники здобувають професію і повну загальну середню освіту.


2. ПРИЙМАЛЬНА КОМІСІЯ

2.1. Прийом до ПТУ 27 м. Берестечко здійснює приймальна комісія.

2.2. Очолює приймальну комісію директор училища, який своїм наказом від 25.01.2011р. №8 „Про проведення профорієнтаційної роботи та комплектування училища учнями І курсу на 2011-2012 навчальний рік визначив та затвердив її персональний склад.

2.3. Правила прийому до ПТУ 27 м. Берестечко розроблені згідно з Типовими правилами прийому, затвердженими наказом Міністерства освіти і науки України від 06.06.2006 р. № 441 „Про затвердження Типових правил прийому до професійно-технічних навчальних закладів України”.

2.4. Приймальна комісія:

- проводить з вступниками бесіди з питань вибору професії, умов навчання, матеріального забезпечення та забезпечення особливого соціального захисту учнів, наступного працевлаштування;

- приймає рішення щодо осіб, рекомендованих до зарахування до училища, оформляє протокол та оголошує відповідні списки осіб;

- організовує роботу щодо комплектування навчальних груп з урахуванням здібностей і нахилів, віку, стану здоров’я та професійної придатності вступників;

- вирішує інші питання, пов’язані з прийомом.

2.5. Правила прийому до ПТУ 27 м. Берестечко доводяться до відома вступників через засоби масової інформації та інформаційні стенди і обумовлюють:

- перелік професій згідно з отриманою ліцензією;

- вимоги щодо освітнього рівня вступників за кожною професією;

- планові обсяги прийому, освітні та освітньо-кваліфікаційні рівні випускників, терміни навчання за професіями;

- форми та ступневість навчання;

- обмеження з професій за віком вступників, статтю та медичними показниками;

- перелік вступних випробувань – співбесіди, конкурс документів про освіту і тестування за професіями, порядок і форми їх проведення та системи оцінювання знань;

- загальний порядок зарахування на відповідну форму навчання та порядок зарахування вступників, які мають однаковий конкурсний бал;

- порядок розгляду оскаржень результатів вступних випробувань.

2.6. Строки проведення прийому на навчання встановлюються дирекцією училища – до 18 серпня 2011 року.


3. ДОКУМЕНТИ ДЛЯ ВСТУПУ

3.1. Вступники подають особисто заяву про вступ до училища із зазначенням обраної професії, форми навчання, місця проживання та необхідності працевлаштування після закінчення навчання до якої додають:

- документ про освіту (оригінал або його завірену копію);

- медичну довідку за формою, установленою чинним законодавством № 086/У (оригінал або її завірену копію);

- 6 фотокарток розміром 3х4 см;

- паспорт (свідоцтво про народження для осіб, які за віком не мають паспорта),

- документ про відношення до військової служби;

- документи, що дають право на пільги, вступник пред’являє особисто в строки, визначені для подання документів.

3.2. Особи, які направляються на навчання підприємствами, установами, організаціями додають до заяви про вступ відповідний документ.

3.3. Прийом документів у дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування проводиться з дотриманням вимог до відповідного переліку документів, які підтверджують їх юридично-правовий статус (додаток 1).

4. УМОВИ ПРИЙОМУ

4.1. Прийом до ПТУ 27 м. Берестечко проводиться шляхом конкурсного відбору, співбесіди або результатами вступних випробувань: тестування та конкурс документів про освіту (загальний бал).

4.2. Вступні випробування (тестування) проводяться поетапно, протягом періоду прийому документів (15 липня та 16 серпня).

4.3. Особи, які без поважних причин не з’явилися на вступні випробування у зазначений за розкладом час або отримали незадовільні результати, до участі в наступних вступних випробуваннях не допускаються.

4.4. Особи, які беруть участь у конкурсі щодо зарахування до декількох навчальних закладів, у 5- денний термін після вступних випробувань та оголошення списку осіб рекомендованих до зарахування на навчання за державним замовленням, зобов’язані подати оригінали документів про освіту та медичні довідки до приймальної комісії.


5. ЗАРАХУВАННЯ

5.1. Зараховуються до ПТУ 27 м. Берестечко без вступних випробувань:

- особи, яким Законом України „Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи”;

- випускники загальноосвітнього навчального закладу ІІІ ступеня, нагороджені золотою (срібною) медаллю;

- випускники загальноосвітнього навчального закладу П ступеня, які мають свідоцтво про базову загальну середню освіту з відзнакою;

- учасники міжнародних, завершального етапу Всеукраїнських учнівських олімпіад, конкурсів з дисциплін за умови, якщо вони вступають за професіями, для яких вищезазначені дисципліни є профільними.

5.2. Зараховуються поза конкурсом при позитивних результатах вступних випробувань:

- діти-сироти та діти, позбавлені батьківського піклування;

- інваліди, яким не протипоказане навчання за обраною професією;

- особи, яким Законом України „Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи” надане таке право.

5.3. Позачергово зараховуються за інших рівнів умов:

- ветерани війни та особи, на яких поширюється чинність Закону України „Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту ”;

- діти працівників органів внутрішніх справ, які загинули під час виконання службових обов’язків, на місця, забезпечені державним замовленням. Вступники в цьому разі подають відповідний документ про те, що батько (мати) визнані такими, що загинули під час виконання службових обов’язків;

- особи, які вступають до училища за цільовим направленням на навчання.

5.4.Загальна кількість місць, які виділяються для вступників пільгових категорій, не може перевищувати 25%.

5.4. Не пізніше ніж через 5 днів, після закінчення конкурсних випробувань, приймальна комісія приймає рішення, оформляє протокол та оголошує список осіб, що можуть бути зараховані на навчання до училища за обраною чи рекомендованою формою навчання.

5.5. У разі оскарження результатів вступних випробувань вступник у триденний термін після їх оголошення подає відповідну заяву на ім’я голови приймальної комісії.

5.6. Особи, які беруть участь у конкурсі щодо зарахування до декількох навчальних закладів, у 5- денний термін після вступних випробувань та оголошення списку осіб рекомендованих до зарахування на навчання за державним замовленням, зобов’язані подати оригінали документів про освіту та медичні довідки до приймальної комісії.

5.7. Зарахування до училища здійснюється наказом директора, підписаним не пізніше ніж за п’ять днів до початку навчання.

5.8. Після конкурсних випробувань зарахування до училища може супроводжуватись укладанням договору між училищем, замовником робітничих кадрів (підприємством, організацією тощо) і вступником (для неповнолітніх – його батьками) про навчання та подальше працевлаштування. Зарахування здійснюється як у межах державного замовлення, так і понад його обсяг у межах ліцензованого обсягу училища.


6. ПРИКІНЦЕВІ ПОЛОЖЕННЯ

6.1. Особи, які без поважних причин не приступили до занять протягом 10 днів від дня їх початку, відраховуються з училища. На звільнені місця може проводитися додаткове зарахування за конкурсом осіб, які пройшли вступні випробування.

6.2. Особам, які не зараховані до училища, а також тим, які без поважних причин не приступили до занять, повертаються документи не пізніше п’яти днів з дня прийняття рішення.

6.3. Матеріали, які засвідчують результати вступних випробувань вступників, зберігаються 3 місяці, а потім знищуються, про що складається відповідний акт.

6.4. Контроль за дотриманням правил прийому до ПТУ 27 м. Берестечко здійснюється управлінням освіти і науки Волинської облдержадміністрації, Міністерством освіти і науки України, Волинською обласною державною адміністрацією.

Правила прийому розроблено на основі Типових правил прийому, затверджених наказом Міністра освіти і науки України № 441 від 06.06.2006 р. та

Зареєстрованих в Міністерстві юстиції України 5 липня 2006р. за №79012664

Додаток 1

1. Свідоцтво про народження (оригінал).

2. Документ про освіту (оригінал).

3. Документи, що підтверджують юридичний статус дитини-сироти: свідоцтво про смерть обох батьків; якщо дитину виховувала одинока мати, то повинно бути свідоцтво про її смерть та довідка з органу реєстрації актів цивільного стану, що батько дитини записаний за вказівкою матері згідно зі ст. 135 сімейного кодексу (до 01.01.04 р. згідно зі ст. 55 Кодексу про шлюб та сім’ю в Україні).

4. Документи, що підтверджують юридичний статус дитини, позбавленої батьківського піклування:

- рішення суду про позбавлення батьківських прав;

- рішення суду про відібрання дитини від батьків, не позбавляючи їх батьківських прав;

- рішення суду про визнання одного чи обох батьків безвісно відсутнім;

- рішення суду про оголошення фізичної особи (батька чи матері) недієздатною;

- вирок суду про те, що батьки відбувають покарання у місцях позбавлення волі;

- постанова слідчого, санкціонована судом (до 2001 року – прокурором) про перебування під вартою на час слідства;

- документ, який підтверджує тимчасову відсутність батьків (від’їзд на роботу за кордон, навчання тощо);

- ухвала суду про оголошення в розшук, довідка з органів внутрішніх справ про розшук;

- довідка з медичної установи про тривалу хворобу батьків, яка перешкоджає їм виконувати свої батьківські обов’язки;

- акт про дитину, покинуту в пологовому будинку, іншому закладі охорони здоров’я, або яку відмовилися забирати батьки чи інші родичі, про підкинуту чи знайдену дитину (до 17.03.04 р. – акт про знайдену (залишену) дитину).

5. Рішення опікунської ради, або рішення суду у випадках передбачених Цивільним кодексом України про призначення опікунів, піклувальників.

6. Ідентифікаційний код.

7. Паспорт.

8. Довідки про закріплення житла та майна:

- довідка з ЖЕКу – поквартирна форма № 2;

- виписка з господарської книги;

- свідоцтво про право власності житла;

- заповіт;

- рішення про встановлення опікуна над житлом та майном;

- акт опису майна, завірений селищною (сільською) радою.

9. Акт первинного обстеження умов життя дитини.

10. Чорнобильське посвідчення для дітей, які проживають в Чорнобильській зоні та тих, які мають посвідчення з інших причини.

11. Довідка із управління праці та соціального захисту населення про призначення пенсії по втраті годувальника(ків).

12. Довідка про отримання соціальної допомоги опікунам (піклувальникам).

13. Довідка про одержання аліментів та їх розмір.

14. Довідка про стан здоров’я – (форма № 086/У), про щеплення – (форма № 063).

15. Дані про батьків та близьких родичів (про наявність і місце проживання братів, сестер та інших родичів). Чи існують зв’язки з родичами, до кого їздить на канікули, у вихідні та святкові дні.

16. Розгорнута психолого-педагогічна характеристика: уподобання, інтереси, здібності, стан дисципліни, навчання, участі в громадському житті (гуртки, спортивні секції). Інформація про пропуски занять, хворобу, відпустки до рідних.

17. Арматурна відомість про те, що видано при закінченні інтернатного закладу (одяг, взуття, інше).

Примітка: в особовій справі дитини повинні бути документи стосовно обох батьків. Лише за цієї умови її статус буде підтвердженим.

Используются технологии uCoz